zondag 13 april 2008

Laat de inspiratie maar komen/ Let the inspiration come!

Ik ben dit blog nu ruim een jaar geleden begonnen, toen ik nog thuis woonde. Nu woon ik al weer ruim een half jaar op mezelf. Nu mijn scrapkamer steeds meer op orde raakt, heb ik met mezelf afgesproken dat ik nu toch ook echt weer moet gaan scrappen of kaarten maken. Nu heb ik dit jaar al 1 lay-out en 1 kaart gemaakt. Maar goed alle beetjes helpen. Ik heb me opgegeven voor een ATC swap. Ik heb nog nooit een ATC gemaakt, maar eens moet de eerste keer zijn, toch? En ik heb me opgegeven om swapmaatje te worden van Elly. Wij sturen elkaar nu elke twee weken een kaart. Mijn kaart is vandaag op de bus gegaan. Zodra ik bericht krijg dat deze is aangekomen, zal ik de kaart hier op mijn blog plaatsen. Zojuist heb ik mijn moeders blog bekeken, met daar de lo's van ons dagje uit naar de Keukenhof. Ze zijn echt supermooi geworden en ik kreeg er gelijk inspiratie van! Gelukkig heb ik net een heleboel foto's van de Keukenhof besteld om af te laten drukken, dus als die bezorgd worden, kan ik lekker aan de slag.

I've started this blog over a year ago when I was living at home. Now I am already living on my own for over six months already! Time flies!
My own scraproom is getting more and more organised, so I made a deal with myself that I really need to start scrapping or making cards again. So far I made one lay-out and 1 card (whoohoo) but anyway all small thins count. I've signed on for a ATC swap. I've never made a ATC before, but you gotta start somewhere, right. I've also signed up for a swapbuddy project. We will send each other a card every two weeks. My first card was mailed out today. As soon as I get the message that it has arrived I will post it on my blog. Just now I was browsing my mom's blog, with the lay-outs she made of our day at the Keukenhof. They are super beautiful and they gave me instant inspiration. Luckily I've just ordered my photo's from the Keukenhof so when they get delivered I can get busy.

Geen opmerkingen:

They follow my blog!