zondag 29 juni 2008

Vaderdag/Father's Day

Ik weet het, Vaderdag is al weer twee weken geleden, maar ik wil toch nog even laten zien wat ik gemaakt heb voor Vaderdag. Mijn zus en ik hebben samen voor onze vader een 'toolbox' gemaakt met daarin de Engelse krant The Times (vindt hij heerlijk om te lezen en te verzamelen :-0) en natuurlijk mocht een zelfgemaakte kaart niet ontbreken. De kaart is gemaakt met Fixafella, mijn eerste stempel van de Stamping Bella collectie, en dus het begin van mijn nieuwe verslaving!!!!!!


I know, Fathers Day was two weeks ago but I wanted to show want I made. My sister and I made a 'toolbox' and put in the English newspaper The Times (my dad loves to read and collect them :-0) and ofcourse we made him a card. I made the card with Fixafella, my first stamp from the Stamping Bella collection, and defenitely the beginning of my new addicition!!!!

Geen opmerkingen:

They follow my blog!